Monday, August 16, 2010

singapore..chicken rice la..

Pink..best kan pelamin pink.  Memang seronok bila si jejak juga bersetuju untuk menggunakan tema kaler ni sebab kebanyakan si jejaka ni tidak berapa berminat dengan kaler PINK.
Ni sebelum PUASA, ade anak kawan my hubby kawin.  Dengan anak Dato'..woww..tapi dah nama cinta suma tu tak penting kan??
Aku lupak lak nak pubish post ni.  Takpe, time bulan pose ni aku post je lah.  Tapi ingat, ni sebelum pose ye, mane ada orang nak buat majlis kawin time bulan pose.  Kalau nak save budget, bolehle. hihiihi.  Tapi takut takde tetamu nak datang pulak.

Ni diaorang punya door gift.  Pink jugak. hehehe.  Anak aku ingat dalam tu ada gula-gula.  Tapi potpouri je.  Boleh buat hiasan kan.

Ni satu lagi gift.  Tengok je diaorang punya kreativiti.  Cantik kan, sayang pulak nak minum air ni.

Tapi pastu anak-anak aku ajak pegi tempat kegemaran diaorang pulak.  Perut aku pun masih lapar sebab kat majlis tadi tak dapat nak makan banyak.  hehehe. kontrol ayu.
Tanya kat diaorang nak makan kat mane, jawapannya tak lain tak bukan SINGAPORE CHICKEN RICE.
Huhuhu..aku lebih sukakan secret recipe ke, kluang station ke, tapi takpelah demi selera anak-anak.

Tengok je le si Ieman ni, memilih menu.  Memang tak sah kalau dia tak diberikan carta menu tu.  Last-last mintak roasted chicken rice jugak.

Abang sedang asyik memilih.  Tengah memilih ke mengeja tu? hahaha.

Ini le favourite kedua beradik..roasted chicken rice.

Dan sudah semestinya harus disertai dengan kailan oyster.  Kalau tak, tak sah.

Aku tak order tu, aku makan salad chicken rice tapi lupa lak nak amik pic dia sebab aku dah habiskan awal dah. hahaha.  Bila dah habis baru aku teringat pic nasik aku takde.  Tapi kalau nasik ayam ni memang my family suka singapore chicken rice.  Sedap berbanding yang tempat lain.
Keluar dari tempat tu, mata aku masih melilau menjeling ke arah secret recipe..durian cheese cakes n spagetti meatball..i'll will come..after fasting la.

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com