Friday, January 28, 2011

Jumaat dan bunga

 Hari jumaat camni rasa segar pulak mata tengok bunga-bunga kan. hehehehe.  Kat umah aku ada 3 jenis bunga yang ada.  Aku suka 'bangattttt' dengan bunga kristal dan bunga plastik aka tiruan..kuan kuang kuang..tapi hubby lebih gemar bunga-bunga yang fresh..huhuhuhuhu..tapi susah la nak jaga bunga fresah ni..kalau fulus tu banyak untuk beli tiap minggu bolehla kan.  Layan je lah bunga-bunga aku ni..untuk kesegaran mata di pagi jumaat..waallllaaaa!

 ni bunga kristal dari sabah tau..kawan hadiahkan..hehehehe..

yang ni aku gubah sendiri..ada bakat tak?? mari order..ni kos aku gubah rm100 lbh gak walaupun hanya satu pasu kecil yang kiut miut..

 ni murah je..rm3.50 je setangkai..cuma sukakan kaler dia yang pink lembut tu..hubby tak berapa berkenan..hahahahaa..

 ni yang paling aku dan hubby suka..macam real je kan..mm..nice..rm29.90..(promote lagi tu)

favourite hubby..fresh flowers..orchid and roses..tp time aku amik pic ni roses nye dah 'layu'..

aku bukannya jenis yang sukakan bunga sangat dalam rumah, tak macam sesetengah orang yang rumahnya penuh dengan bunga.  Entahla, aku pun tak tau kenapa.  Ada satu pasu besar yang hanya akan muncul di rumahku time raya je. Pas raya, pasu tu pun akan bersembunyi dalam stor.  Hehehe.

Anugerah Terindah ^_^

2 comments:

Kakmim said...

kmk pn x suka juak byk gilak bunga lam umh... mcm taman bunga jak jadinya

eida said...

sama la kita..angollll nangga bunga..hihihihi..

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com