Monday, February 7, 2011

udak's wedding



semalam adik aku kawin. Anak aku si Fakhrie siap nangis lagi.  Bukan apa, sebab dia dan Ieman memang rapat dengan adik aku tu.  Emo plak si Fakhrie ni.  Hehehe.  Pastu dia siap warning taknak panggil husband adik aku tu 'udak' gak, dia nak panggil 'uncle' je.  Aik..suka hatilah Fakhrie, asalkan hati engko gumbira.
Reception buat kat umah mak aku, so meriahle sikit sebab kat kampung kan.  I like their theme..red an white..jom kita layan pic-pic yang hubby aku amik ni..intro je ni..time akad nikah.  Selebihnya tunggu ye..hehehe.  Ni pun hubby marah aku curi pic dia sebab dia belum edit lagi. Tq for nazib for all your encouragement..i love the dias..cantik bangetttt...

 buah tangan untuk keluarga dan sahabat handai..red again.

 i like this one..ala-ala vantage..hehehehe.

 Fakhrie and Ieman and their 'udak'.  Sedih je muka Fakhrie..

 her best girlfriends yang sempat hadir.

geng-geng lelaki nya pulak.  

special pic for all of u..

tunggu ye......
for my lovely sis..congrats! moga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat.  Cepat2 dapat baby. hikhikhik.


Anugerah Terindah ^_^

2 comments:

kkoqin03 said...

i want more pitcaaaa!!hehehe

eida said...

u want ur pitcaaa isn't it??? hihihihi.

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com