Monday, February 21, 2011

Their weekend at McD!

Semalam, tak tau apa nak buat, kami 4 beranak merayau-rayau je kat pasar.  Yelah, dah tengah bulan kan.  Nak shopping pun tak best.  So aku plan nak singgah gi amik katalog kat akojaya.  Tapi yang tak bestnye katalog abis pulak...cehhh...penat jer pegi situ.  
Tiba-tiba si Fakhrie ni boleh tajam pulak mata tengok kat Mc Donald tu.  Aku paling tak suka pegi Mc Donald. Yelah, dahle mahal takde nasik pulak tu.  Jam time tu dahle pukul 12 tengahhari.  Aku cuba suggest kan tempat lain, tapi si Fakhrie terus merengek.  Siap ajak adiknya si Ieman ikut merengek macam dia.  Isshhh..Last-last menurut jugak le kehendak anak-anak.

 tengok le rupa si Fakhrie..macam tak makan 3 hari..hehehehe.

 Ieman pun buat perangai jugak..mmmmm...

 Nilah yang aku order..macam atak berbaloi..rm38..makanan sikit je, dahla aku tak kenyang. hahaha.

 kenape ek, prosperity kat sarawak ni berbeza sangat ngan time aku kat JB dulu? Dari dulu lagi dah aku rasa McD kat sarawak ni tak best. Bun dia tak best, daging pun kureng..

Favourite Fakhrie..nanti mummy beli lagi ye...

Pas pegi kat situ, kitaorang terus balik rumah..dengan perut aku yang masih lapar..dan takde window shopping..huhuhuhuhuh..

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com