Thursday, February 10, 2011

Red Hot!..Frenz 4eva..

Entri nya mesti la pic anak-anak aku. hihihihi. Tema baju sedondon dengan udaknya. Tak boleh tidak.  Si Ieman mesti bersongkok, mengalahkan abang yang songkoknya hilang entah ke mana time tu.
Ni lah baju persandingn adik aku di hari perkahwinannya.Cantik kan.  Sekali lagi aku bagitau, i love red! hahahaha.

bersama suami tersayang..seyes muka adik iparku tok. hahaha

her best friends..

Gembira bila best friends dia ni dapat datang..dari jauh..miri.  Aku pun kenal rapat gak ngan kawan dia ni sejak di student bersama ngan adik aku lagi.  Pernah tidur sebantal di atas katil single.  Bayangkan time tu, kami bertiga tidur di atas katil yang sekecil itu.  Mesti time tu tengah slim le kan.  Nak tau, dia ni jugakle yang menjadi pengapit sewaktu majlis persandingan adikku itu.  So cute kan.  From deepest of my heart..thanks alot ijot,muaahhhhh! kmk orang suma sayang ngan kitak..

ni pulak geng-geng lelaki adikku.  Rakan sekolah, sekampung dari sekolah rendah lagi kot, aku pun tak perasan.  Diaorang ni kalau time raya, memang meriah umah family aku dengan celoteh yang tak putus-putus.  Dulu sil sikitle aku tengok, sekarang ni sume dah 'tembemmm'.  Still available ni.  Nak ingatkan korang ek, raya tahun ni datang le macam selalu.  Janganlah disebabkan adik aku tu dah bersuami taknak datang pulak. Remember that ok!

Hari tu publish dalam fb, ni kat blog pulak sebab aku memang sangat sukakan post ni.  Thanks also to their photographer, hubby akulah..Paymentnya bila pulak pengantin oi?? hahahahaha.


Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com