Wednesday, February 9, 2011

For Him


Aku suka sangat ngan kaler merah.  Sebab tu rasa jealous sikit bila adik aku pilih tema perkahwinan dia kaler merah dan putih.  Hantaran dia pun merah.  Dia yang gubah sendiri dulang-dulang hantaran tu..tanpa pertolongan sesiapa pun.  Aku awal-awal dah warning suruh dia siapkan awal dulang-dulangnya sebelum hero-hero aku balik kampung.  Kalau tak, entah jadi apa hantaran dia nanti terutamanya bila si Ieman 'campur tangan'.  Alhamdulillah, siap gak.  Simple, tapi cantik di mata aku.  Si Fakhrie tersenyum je melihat dulang-dulang hantaran udak kesayangannya. Dulang ni dihantar sewaktu majlis akad nikah berlangsung.  Ni pun hanya beberapa dulang yang aku sempat amik pic nye.  Pic entry tu, cincin kahwin untuk si suami. hihihihi.

 Dulang yang menjadi rebuatan si kecil..siapa yang tak nak coklat kan.

 ni ape ek?...oo..sejadah..

 from bodyshop..

 buah-buahan tempatan..hahahaha..campuran la..

sepatu untuk si jejaka.



Anugerah Terindah ^_^

2 comments:

Kakmim said...

kacakkk... simple.. but less is more.. kmk pn suka merah juak... kmk sempat la bersanding k merah... hehehe

eida said...

bestla kitak k merah..kmk k kunin, macam anak raja jak asa.hihihihi.

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com