Wednesday, February 16, 2011

Fakhrie N Avatar


Perasan tak ni pic sape?  Tengok betul-betul..hihihihihi. Fakhrie siap menangis bila babahnya tunjukkan pic ni.  Mana taknye, sape tak kenal pic dia sendiri.  Dia sampai mengadu kat aku kenapa babah buat pic dia camtu.  Tapi pastu dia gelak pulak.  Berkali-kali dia tatap pic ni, tanya camne babah buat wajah dia sampai jadi camtu.  

Si Ieman pulak menangis dan terkejut tengok pic ni.  Hihihiihi.  Time hubby send pic ni kat blackberry aku, aku tengah dalam bilik gelap proses filem.  Korang bayangkan jelah aku bukak pic ni dalam gelap.  Menjerit aku dalam kegelapan.  Ishh..hubby aku ni. Salah aku jugak, sapa suruh bukak hp dalam gelap kan.

Dah takde keje lah hubby aku ni sampai 'mengerjakan' pic anak aku camni.  Jangan nanti buat pic aku dahla..

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com