Friday, July 30, 2010

suatu petang..

Cuaca redup-redup macam sekarang ni memang sesuai untuk melakukan aktiviti petang.  So, aku amik kesempatan untuk bawa 2 orang hero aku jalan-jalan waktu petang.  Happy je muka apatah lagi bila mereka lihat kereta aku membelok ke satu taman permainan.  Orang pun tak banyak kat situ.  Aku ni tak suka sangat kalau banyak sanagat orang kat taman permainan.

Tengok le..abangnya dengan aktiviti nya.  Si adik dengan aktivitinya sendiri.  Yang penting, diaorang happy..

gembiranya mereka..aku yang penat kejar..

senyuman dari si abang.  Tu pun setelah aku penat kejar baru dia nak bergambar.

Asyik bermain..tapi kat situ je.  Dia tak berani pg tempat lain. hehehe

aktiviti memanjat pulak.

Lastly, yang payahnya time aku nak bawak diaorang balik. Dua-dua menangis.  Adoii..terpaksa aku janjikan sesuatu yang lebih baik untuk mereka.  Nak tau?  Tungguuu....



Anugerah Terindah ^_^

1 comment:

Kakmim said...

mcm girl jak adek ya koh

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com