Sunday, January 1, 2012

Happy Birthday Acel!

Semenjak kebelakangan ni aku memang jarang sangat updae blog.  Entahla, takde idea kot.  Atau sebab pc aku kat ofis tu salu buat hal?? hehehe.  Tulah, bila hubby soh bawa lappy ke ofis, aku malassss sangat..sampai berhabuk dah beg lappy aku tu.
Ok, on d 31.12.2011 adalah hari ulangtahun kelahiran boy aku yang kedua..Danish Ieman...baru 3 tahun umur dia.  Paling mudalah bila dia sekolah nanti. hihihihi..Takde apa yang aku dan hubby harapkan, cuma moga dia sentiasa berada di bawah lindunganNya, menjadi anak yang soleh dan berguna.

 Mestila ada angry bird..hihihi

 Birthday boyyyy!!!

Ni pulak kek angry bird abangnya ari tu..

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com