Monday, March 21, 2011

makan lagi!!!

memang pantang aku bila sebut pasal makan nie..nasib je badan tak naik-naik walaupun banyak makan.  okla, ujung minggu ni tadi aku dan hubby bawak si Fakhrie dan Ieman gi berkelah sekejap.  tempatnya takdelah jauh sangat, cuma yang penting dapat lari dari kesibukan kota.  check in semalam kat situ.


so entri kali ni aku cerita pasal makanan kat situ je ye, nanti kita cerita pasal resortnya pulak.  okla untuk dinner.  banyak gak pilihan bagi aku yang suka makan.  aku bloeh duduk kat situ dalam tempoh sejam lebih agar dapat aku menghayati makanannya. hehehehe.  pic menu untuk breakfast aku tak sempat nak amik ye, sebab lupa plak bawak kamera di awal pagi.  ok, jom kite tengok.  Aku tak tau berapa harga untuk makan kat sini sebab kitaorang punya dah include dalam pakej nya.

 ni dia punya point of view..hehehehe.


 antara menu utamanya..

western and local dishes

 ni pulak variety of deserts..yummy!!

puding ni sedap tau..

ok, thats all for now.  Si Ieman tak banyak songeh, bedal je.  Si Fakhrie ni yang ada memilih sikit..macam babahnya kot. hahahaha. sori my dear, mengata u sikit. luv u lahhhh!!

Anugerah Terindah ^_^

2 comments:

Kakmim said...

kmk x pernah g sia tp mun dgr nama lundu, sematan, bauk, rasa nk mutah jak nyawa.... boring mek ulang-alit jeraya ya... haha

eida said...

Kmk pun sik pernah g sia. Hihihi. Salu g ujung belah damai nun jak. Tp best gkla pantei ctok, dkt ngan chalet. Nasib kmk sik mutah ngan jeraya nya. Hihihi.

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com