Sunday, January 2, 2011

Ieman birthday

Its Ieman birthday!!! cun pulak PM kita bagi cuti umum..aku plan nak buat 1hb terus diawalkan..hehehehe.  yelah, birthday dia pun 31hb disember kan.

So, pagi tu aku dan hubby bergegas carik bahan untuk buat jamuan birthday dia.  Pegi ke secret recipe nak beli kek favourite tapi dah habis pulak..huhuhuhuhu..durian cheese..so, terpaksa lah beralih arah ke chocolate indulgence pulak..

malam tu buat jamuan simple je.  Aku masak sikit, pastu sempat gak aku merembat pizza..hahahaha..bila aku pikir balik, anak aku ke aku yang nak makan semua ni?..hehehe amik kesempatan dengan duit yang hubby bagi.
Taraaaa...jom tengok pic nye.

 chocolate indulgence..nyum nyum..

 menu of the day..simpe je

 Fakhrie, Ieman and babah

sikit dah tinggal favourite aku ni

Anyway, thanks pada keluarga yang hadir ye.  Ieman seronok sangat.

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com