Friday, November 5, 2010

Mummy jual karipap


Semalam takde angin takde ribut member opis ni tempah karipap.  Karipap daging lagi tu..  Aduhh..Tap kesian gak tengok muka diaorang yang meraung-raung meminta simpati..hahahahaha...meraung ke?? Takkan le sebab karipap nak meraung kan.

Diaorang nak pagi ni, so petang semalam aku beli le bahan-bahan nye.  Order tu sebanyak rm25 lagi tu.  Aku bukan terrer sangat, so aku tanya hubby kalau dia dapat tolong aku buat.  Dia cakap oraittttttt!!! So, boleh on lah ni.

Aku guna minced beef, kentang, kacang panjang je.  Yelah, dah namanya last minute punya keje.  AKu tunggu hubby balik, dia cakap  masih ada meeting pulak dah.  Tapi cerita 'Chinta' takleh tinggal.  Pas abis cerita tu, baru start buat karipap.  Hehehehehe.  Fakhri n Ieman pun sibuk gak nak buat.  Tapi dah tak macam karipap dah aku tengok apa yang diaorang buat.  Hubby sampai je, terus bertungkus lumus buat karipap tu.  Yelah, aku tak pandai nak lipat tepinya.  Aku serahkan kat dia jelah.  Jam 10.30 malam baru habis masukkan intinya.  Huargggghhhh!! Tak pernah aku tido lewat macam ni.

Pagi tadi bangun awal nak goreng pulak n packing-packing.  Aku bawak panas-panas pegi opis.  Macam singa kelaparan diaorang amik habuan masing-masing.  Alhamdulillah, selesai keje aku...

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com