Tuesday, November 2, 2010

Dia ada lagu!!

Ari ni Fakhri bawak balik kertas lagu.  Dia diamanahkan oleh guru sekolahnya untuk membawakan lagu yang berunsurkan islam.  Excited je dia bawak lagu tu sepanjang perjalanan balik dari sekolah. hahahahaha.



 ni le lirik lagunye...hehehehe


Tak sabar pulak aku nak dengar dia menyanyi.  Aku pulak sibuk memanjang dari last week.  Tak sempat nak update blog ni.  Dahla pc buat hal, nak buat SKT(sasaran keja tahunan) lagi, monthly return lagi. adoii..nasib baik ada my blackberry pengisi mas lapang.  Bukak facebook le..hehehehe..dapat release tension jap.  Manalah pegawai IT aku ni??? Dari tadi aku call tak dapat.  Microsoft aku tak jalan oiiii...aku nak buat keje ni..

To my dear son, nyanyi bagus-bagus.  Dapat ikut macam mummy, mewakili sekolah lagi tu..huahuahuahua.  Keep it up boy!!

Anugerah Terindah ^_^

1 comment:

eida said...

kacak juak melodi lagu tok eh..hahahaha. aku pun terikut-ikut.

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com