Tuesday, November 9, 2010

Ieman dan dragon fruit


Hari ini dapat 'dragon fruit' dari member.  Aku sebenarnya tak reti nak makan buah ni tapi orang dah bagi, aku amik jelah.  Kata orang, rezeki jangan ditolak kan.  Hehehehe.  Aku bawak balik 3 bijik buah naga tu tanpa bayaran pun.  Sampai je kat umah, cousin aku terus kopek n belah isisnya.  Woww!! aku tengok macam menyelerakan jugak le.  So, try seulas..mmm..sedap gak.
Paling suka buah tu Ieman le.  Sebijik tu dia bedal abis dah.  Sampai merah mukanya.  Fakhrie...kurengg sikit..seulas pun tak habis.  So Ieman habiskan le nanti semuanya ye sebab kitaorang tak suke sangat. Hikhikhik.  

 wajah Ieman lepas makan dragon fruit..hehehe.

terliur gak tengok ni..sooo juicy!!

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com