Thursday, July 28, 2011

On his Day!!!


Salah seorang insan yang banyak memberi inspirasi kat aku dalam kerja.  My bos...huhuhuhuhuhu. Ari tok adalah ari nya pencen.  Ari tok juak nya dah di mekah nun menunaikan umrah.  Nya padah nya akan doakan aku dan hubby gi sia juak.  Amin...memang lamak dah masang angan-angan maok pegi ke tanah suci.  Nunggu Ieman besa sikit lok.  
This pic was taken at his retirement dinner.  Bila salam ngan nya, i'm speechless...sedih aku nangga muka urang tua tok.  Nya yang banyak memberi aku nasihat dan tunjuk ajar baik dari segi kerja ataupun kehidupan aku melayari rumahtangga.  Mungkin sebab nya sama umur ngan ayah, aku akur dengan segala nasihatnya.  Perangeinya pun sama ngan ayah aku.  Mungkin sebab aku ni anak ayah, lebih rapat ngan ayah so aku rasa camya.  

Before nya pegi airport, nya and his wife sempat jenguk aku di department.  Sekali gik aku rasa sedih.  Yalah, selama beberapa tahun aku nangga muka urang tua tuk bila masuk keja, dianok pun ada, nangis pun ada..Tapi sik apalah, dah masanya untuk berehat.  Ayah aku pulak akan pencen ujung tahun tok.  At last but not least, happy retirement for both of u, my bos and my dad..Moga sihat-sihat selalu dan dilindungi olehNya. Amin. Honestly i'm adore your kindness and your humble personality.



Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com