Thursday, May 26, 2011

my homemade tacos

nektok mun pegi cne-cne mesti ncarik apa k bekal anak pegi sekolah.  Marek terjumpa satu benda tok kat satu supermarket.  Hehehehehe.  Bukan pernah molah, tapi aku nak coba juak.  Tambah gik reganya nang 'markdown'.  Ku nangga expired date nya gik ada 3 minggu.
  
TACOS namanya.  Easy fill jak.  Dah terang-terang namanya easy fill.  Lekas-lekas aku nanyak Fakhrie nya maok apa ke fillingnya.  Jorosnya madah mesti ada tomato dan sos thousand island and NO sayuran hijau. Mmmmm..aku buat jaklah.  Nama dah tek maok memuaskan ati anak.  Aku buat fillingnya makei minced beef, tomato, kentang dan sos thousand island jak.

  Taraaaa....hehehehehe.  Rupa macam sik nyaman tapi habis dah tacos tok dalam masa sehari.  Yang paling aku suka, tacos tok rasa macam keropok chachos yang aku minat ya. Hihihihihihihihi..

 Tokla tacosnya..

And my simple menu..hihihihi. nyaman koh.

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com