Friday, May 20, 2011

konpius eh!!

Kadang-kadang banyak ilak pikir dalam palak nyuruh aku jadi konpius..Mikir hal keja, mikir hal umah, mikir hal sekeliling.  Macam tok dah dekat nak kol 4 aku lom siapkan report yang opis pintak.  Ya upa banyak patient tek, dengan opis tepon gik maok kinek-kinek ya..adohhhhh..

Ada gik surat nyuruh pegi kursus mintak reply ari tok juak.  Ne la gaya kita nak berpikir dolok.  Isshhh..tok mudah nak nyuruh aku berantu. Nasib ku sik jadi Anjasmoro hahahahaha.

Tapi sekpalah, laki nanyak esok jalan ka sik, mun part ya aku sik konpius sebab memang dah tauk jawapannya. Ada sikit bunga dalam taman ati ku tok.  Ada gik kawan sms tek madah butiknya ada sale.  Makin lebar senyum aku ndengarnya.

Okla,aku nak ngira budget k esok jak.  Mok tauk sik,
 aku dah kira budget k raya dah.  Dak kuih, dak baju..hihihihi. yalah, kira ajak.  Benda yang dikira ya lom ada gik..huahuahuahua..

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com