Friday, December 14, 2012

It's Christmas yo!!

Merry Christmas!!!! kata anak-anak aku.  Hurmmm..lom gik nya 2 nyuruh meli topi ya, meli hadiah k berik ngan santa and banyak lagik permintaan yang sik mampu aku nak layan.  Si kecik dengan ceritanya yang bukan-bukan pasal Santa dan si abang hanya mendengar..Sukati kitak 2 la oi, yang penting happy.
Oh, itu adik bongsu saya yang berambeh dengan saya di sitok.  Tapi nya gelap dari saya oo..hahahah..sebab nya atlit di sekolah.  Nang sik renah di umah.  Tapi alhamdulillah, UPSR dapat 5A and pelajar prestasi terbaik di sekolahnya.  Aku pun berdoa dan berharap anak-anak aku akan berjaya dengan cemerlang sentiasa, di dunia dan di akhirat. Aminnn..


Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com