Saturday, December 15, 2012

Final touch

Final touch kata ku mpun. hihihihi.  Braces saya dah dibukak dah.  Atas kemahuan saya sendiri.  Tambah gik Dr Alex madah gigi saya dah tersusun elok.  So, pas bukak braces yang kaler pink ya(cute sekali), nya pasang retainer yang harus dan MESTI aku pakai atleast 6 bulan.  Aiyooo!  Bukak braces ya amatla sakit.  Sik maok ku jalani proses ya gik eh.  Taraaaaaa...my retainer dah siap.  Tapi.. sik best makei retainer tok.  Susah nak kelaka, susah nak makan.  Lebih susah dari makei braces.  Patut orang banyak sik maok makei retainer pas bukak braces.  Tapi sekpa, aku akan coba juak makeinya.  Moga dapat bertahan.  Boleh nyuruh aku slim juak benda tok.  Hehehehe..


Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com