Thursday, October 11, 2012

Oktober

Wahhh..ritok dah 11 oktober.  Ke'busy'an aku menyebabkan  blog tok jarang aku bukak.  Heheheh.  Ari khamis tok kurang sikit keja, bok pas abis update minit mesyuarat k esok, sempat juak menjenguk blog tok. heheh.  Sekda apa cerita yang best, cuma excited becarik barang k besday Fakhrie next week.  Tiap minggu aku becarik barang k isik dalam beg goodies nya.  Sekpa, kat online byk orang bejual dak cupcakes, dak coklat macam-macam gik.  Aku pun lom decide nak beli apa.  Kek nya pun aku lom tauk tema apa.  Nya madah maok "Kick Buttowski".  Hurmm..macam-macam..

Taraaaa..sebab sik tauk nak tulis apa gik, aku tunjuk makanan kegemaran aku jak.  Hehehehe. Cne tempat ngoleh menu tok?? cobalah tekak...hihihihhih..daaaa



Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com