Thursday, September 27, 2012

mummy punya koleksi!!

 Mummy ada koleksi akojaya baru.  Hehehehehe.. atas hasutan udak watie sebenarnya ya beli koleksi tok.  Lamak dah sik beli akojaya tapi bila nangga hortensia tok alu berkenan.  Hihihihi.. Tapi dinner plate abis stok, so aku gantikan dengan dinner plate evo.  Pure white..suci jak upa tapak aku..hahahaah.

Tapi bila dah singgah sia mulalah mata aku rambang.  Macam-macam ditangga.  Alu berkenan ngan canister tok.  Padahal di umah ada juak, tapi segiempat.  Patern akojaya lamak.  Tapi tahan sebab berapa tahun dah aku makei ya.  Yang tok macam nipis sikit tapi berkenan nangga bunganya.  So amik jakla.  K raya tahun depan kata aku..(kelak raya berkenan yang lain gik nak)..mmmmm...sik abis-abis gik mummy kata mr hubby..hikhikhik.

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com