Thursday, May 12, 2011

Tying the knot

On the 1 May, orang sambut hari pekerja.  Di umah mertuaku pun orang bekerja pada hari tu..bekerja untuk majlis pertunangan adik ipar kesayanganku..Cik Wawa @ Nursalwa bt Abu Samad.  Yang penting ari tu ada menu kegemaran kitaorang semua iaitu bubur pedas cik johara..tapi lupa pulak nak amik pic nye sebab leka sangat makan tu..hihihihihi.
Tema nya ari tu ialah biru putih.  Sweet sangat.. Semuanya kaler yang sama. Pelamin, hantaran and persalinannya pun semuanya bertemakan biru putih.  Sejuk mata memandang..

 Nilah tuan empunya majlis..tengah dimakeup oleh pak andamnye..bapak marah tengok kening tu..hehehehe. tapi cantik ape, kalah janet, kan wawa? 

 Her dias for the day..
Jom kite tengok antara dulang hantaran yang sempat hubby aku amik picnye.  Decoration dulangnya simple tapi yang simple tu le yang best.  Kalau terlalu meriah sakit pulak mata aku melihatnya.  Biasala, aku kan sukakan benda yang simple-simple..

Nilah antara dulang hantaran untuk si jejaka..


 Ini pun untuk si dia jugak..


Yang paling anak-anak aku suka ialah dulang ni..hehehehe.  Door gift nya pun coklat, tapi nape takde picnye ni? Tak mematuhi arahanla hubby aku ni. Baik aku yang jadi photographer ari tu. hahahahaha.  

 Dulang pihak lelaki dan pihak perempuan.

Pabila ayahanda menandatangani watikah pertunangan

Ni pulak dari si jejaka untuk tunangannya yang tersayang..bestnye..berkerlipan..i loikeeeee!!!

Inilah wawa dan tunangannya..Selamat bertunang dari kakakmu sekeluarga..Tak lama lagi dah nak jadi bini orang adikku sorang ni..semoga bahagia selalu..

Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com