Wednesday, May 11, 2011

Tokla nya!!!

Berapa hari dah berlalu, lupak indah ngan janji nak upload pic hadiahku tek. Hiiiihihihi.  Okla, bukan nak ngeso atau apakah, cuma rindok nak berkongsi kegembiraan.  Adalah juak mun nak ngeso sikit-sikit. Huahuahuahua.


 Aik, tok hadiah aku ka atau untuk babahnya mpun?..anyway, thanks sebab mencantikkan keretaku yang kiut miut ya.  Bukannya aku yang excited, Fakhrie and Ieman yang melompat-lompat nangga rim ya.  Mmmm..aku masih menunggu....



Yah..tok baruk yang aku tunggu.  Aku tertak lok. Hahahahahaha..Makseh eing.  Sik mintak hadiah sebenarnya tapi dah urang mberik, aku terima dengan hati yang terbuka.(dalam ati sebenarnya nunggu) hehehehehe.

p/s: Eing, thanks for being a part of my life.  U, ateh and acel makes my life so full of happiness!! Thanks.

Anugerah Terindah ^_^

1 comment:

mia azzah said...

tahniah dapat hadiah berkembar...jgan suk2 jak nerimak hadiah...heheheh...
hahahahaha....husband tak signal mok tambah baby sebenarnya ya..kekekekeke..!!!!

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com