Monday, August 6, 2012

BCCK for today!

Semalam aku sekeluarga pegi berbuka kat Borneo Convention Centre Kuching(BCCK).  First time berbuka kat situ.  Kalau last year The Banquet, Merdeka Palace dan Grand Margherita jadi pilihan, this year aku tukar angin sikit.  Yelah, salu dengar macam best je kat situ so tak salah mencuba kan.  Tambahan pulak, kawan hubby yang belanja.  Rezeki jangan di tolak you!!! hihihi.

Tempat yang a bit exclusive pada pandangan aku. Hurmmm..menarikla sebab spaces yang besar.  Rilek je nak amik makanan, takle berebut macam kat margherita sampai kadang-kadang aku rasa nak tolak je orang masuk dalam swimming pool tu.  Dishes dia pun menarik and banyak pilihan.  Dari malay cuisine, western, chinese pun ada.  Bayangkan aku dok kat situ start berbuka hinggalah pukul 9 malam.  Hihihihi.  Si Fakhrie dan Ieman siap tanya kat babah dia boleh tak check in kat situ. 

 nice view kan
 layanan pun best

 ni ape? untuk chocolate fountain nye..favourite Fakhrie and Ieman.  Asyik ulang-alik kat sini je.

 pelbagai jenis kek..terliur balik aku tengok..

 Ni sapa punya?  Fakhrie la..hahahaha..memang tak rugi bawak dia kat situ

 Ni?? Peberet mummy la.. tapi terlebih manis la..

 Ni pulak kegemaran Ieman..mentang-mentang tempat ni rendah, sukati dia je nak amik.

Jeng3..chocolate fountainnnn..best!!



Anugerah Terindah ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Copyright© All Rights Reserved Danishsondblog.blogspot.com